Home » Informatie over het lidmaatschap van Fotoclub Nissewaard

Informatie over Fotoclub Nissewaard

Bij Fotoclub Nissewaard brengen onze leden foto’s tot leven.

Wat is ons doel?

De leukste en gezelligste fotoclub in Spijkenisse. Met leden die uiteraard actief zijn in de fotografie (als hobby of beroep) en die dit graag in clubverband willen uitoefenen. Voor jong, oud, man, vrouw, beginner of gevorderd, maar vooral met een gezellige en positieve instelling.

Onze clubavonden zijn op woensdagavond en beginnen om 19:30 uur (zaal open om 19:00 uur) en duren tot ongeveer 22:00 uur. Na deze tijd, kan er natuurlijk ook nog nagepraat en/of wat gedronken worden voor wie daar zin in heeft. Daarna is het weer een hele week wachten op de volgende clubavond.

Waar en hoe?

• Wijkcentrum Noord
  • Winston Churchilllaan 227, 3202 GN  in Spijkenisse.
  • De contributie bedraagt € 7,00 per maand (bij vooruitbetaling voor het hele jaar ineens (10 maanden) krijgt u 10% korting) daarmee bent u niet alleen lid van Fotoclub Nissewaard maar ook van Wijkcentrum Noord.
  • Omdat we in een wijkvereniging onze clubavonden houden zijn ook de prijzen van de consumpties aan de bar heel aangenaam!
  • Slechts twee schoolvakanties is het wijkcentrum gesloten zodat er dan geen club is.

Ben jij

• een persoon die graag bezig is met fotografie (beginnend of gevorderd)?
  • in voor gezelligheid en een lolletje?
  • leergierig en wil je graag op een leuke manier veel leren over fotografie?
  • een enthousiaste deler van kennis?
  • iemand die graag (opbouwende) feedback wil geven of krijgen op gemaakte foto’s?
  • sociaal en maak je graag nieuwe vrienden en daar eventueel mee op pad wil  gaan om te fotograferen?
  • misschien iemand die ook zijn steentje bij wil dragen in het clubgebeuren?
  • en ook nog eens nieuwe vrienden maakt?
  • iemand die na het lezen hiervan enthousiast is geworden?

Meld je dan “hier” aan!

AfspraakRechten
Uiteraard doen wij van Fotoclub Nissewaard altijd onze uiterste best om voor publicatie toestemming te krijgen van de personen op de foto’s. Dit is echter niet altijd mogelijk, mocht u uzelf of uw kinderen herkennen op een foto en daar niet zo blij mee zijn neem dan even contact op en de betreffende foto zal verwijderd worden.Alle teksten, beeldmateriaal en animaties en de wijze waarop deze op de website worden getoond vallen onder het auteursrecht of een andere wettelijke bescherming van intellectueel eigendom. Informatie op deze website, ongeacht de verschijningsvorm, mag niet worden gereproduceerd, getransporteerd, opgeslagen of gedistribueerd zonder vooraf verkregen schriftelijke toestemming van de rechthebbende fotograaf. Het aanbrengen van wijzigingen aan de inhoud van deze website is uitdrukkelijk verboden.
Disclaimer
Fotoclub Nissewaard is niet aansprakelijk voor enige schade, die direct of indirect ontstaat als gevolg van bezoek aan deze site of van het afgaan op onjuiste informatie op deze site tenzij rechtens zou worden vastgesteld dat Fotoclub Nissewaard opzet of grove nalatigheid kan worden verweten.
Sommige informatie op de site kan onjuist zijn door wijzigingen die zich hebben voorgedaan na het moment van publicatie. Fotoclub Nissewaard behoudt zich het recht voor zonder aankondiging vooraf wijzigingen aan te brengen in prijzen. Eventuele aanbiedingen op de website gelden tot de aangegeven datum en onder voorbehoud van bevestiging door Fotoclub Nissewaard.
Fotoclub Nissewaard is niet verantwoordelijk voor mogelijke virussen indien deze, ondanks controlemaatregelen, toch op de website van Fotoclub Nissewaard zouden voorkomen.
Deze website kan tevens hyperlinks bevatten naar andere websites. Fotoclub Nissewaard is op geen enkele manier verantwoordelijk voor de nauwkeurigheid, volledigheid of authenticiteit van de informatie op deze sites, of voor de eventuele gevolgen van een bezoek aan dergelijke gekoppelde websites.

Nog vragen? Stel ze dan via het contactformulier of bel met 06-83395310.

error: Inhoud is beveiligd!