In 2014 is Fotoclub Nissewaard opgericht door René Nicolaes.
Na zijn vertrek bij Fotoclub Spijkenisse, een club die hij in 2009 had opgericht en waar hij vijf jaar voorzitter is geweest, heeft hij in 2014 de domeinnaam fotoclub-nissewaard.nl geregistreerd.
De club heeft ook enkele jaren gedraaid onder de naam Fotoclub Europoort omdat de locatie van de club toen in de Europoort was.
In de afgelopen jaren hebben hier veel mensen plezier aan beleefd en hebben de leden behoorlijk wat kennis opgedaan over fotografie.
Het doel van Fotoclub Nissewaard is om op een gezellige manier kennis en foto’s te delen.
Sinds 10 januari 2024 houden we onze clubavonden in Wijkcentrum Noord in Spijkenisse onder de vlag van Stichting Werkgroep Noord
Dit gaat gepaard gaan met veel humor en gezelligheid, zodat iedere clubavond weer een cadeautje is. Want aan het sociale aspect willen we zeker niet voorbijgaan. De clubavonden moeten gezellig zijn, zodat iedereen naar huis gaat met een goed gevoel en het verlangen dat het weer snel clubavond zal zijn.

Momenteel zijn er enkele plaatsen beschikbaar!

Nog vragen? Stel ze dan via het contactformulier of bel met 06-83395310.

Foto: René